Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki

Wybierz język:

Falaga PL Falaga EN

Urząd Miasta Łańcuta
ul. Plac Sobieskiego 18, 37-100 Łańcut
tel. 17 225 22 02,
e-mail: urzad@um-lancut.pl
NIP 815 16 31 636
 
Godziny urzędowania
poniedziałek - 7.00 - 16.00
wtorek do czwartku - 7.00 - 15.00
piątek - 7.00 - 14.00
 
Urząd Stanu Cywilnego
ul. 3 Maja 13
poniedziałek - 7.15 - 15.45
wtorek do czwartku - 7.15 - 14.45
piątek 7.15 - 13.45
Zamknij pasek info24
Info24
Telewizja Łańcut     |     Wiadomości z Polski     |     Wiadomości ze Świata     |     Rozkład LOT     |     Kursy walut     |     Giełda     |     Lotto     |     Pogoda     |     
Znajdujesz się w: Strona główna / Aktualności
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony BURMISTRZ MIASTA ŁAŃCUTA OGŁASZA KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA REALIZOWANYCH W RAMACH GMINNEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH NA 2017 ROK, artykuł 3631 - Aktualności - Łańcut - Oficjalna strona Urzędu Miasta Łańcuta. Wiadomości, historia miasta, zabytki..

 

Pobierz PDF

Aktualności

 
2017-04-27

BURMISTRZ MIASTA ŁAŃCUTA OGŁASZA KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA REALIZOWANYCH W RAMACH GMINNEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH NA 2017 ROK

 

OGŁOSZENIE

Działając na podstawie art. 14 i 15 ustawy z dnia 11 września 2015 roku o zdrowiu publicznym (Dz.U.2015 r. 1916 z późn. zm.), w związku Uchwałą Nr XXIV/172/2017 Rady Miasta Łańcuta z dnia 8 grudnia 2017 roku w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2017 rok,

BURMISTRZ MIASTA ŁAŃCUTA

OGŁASZA  KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA REALIZOWANYCH W RAMACH GMINNEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH NA 2017 ROK

 

I. ZADANIA  BĘDĄCE  PRZEDMIOTEM  KONKURSU  OFERT  

Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii letniej z programem profilaktycznym  z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom, dla ok. 35 dzieci w wieku od 9 do 16 lat.

II. WYSOKOŚĆ  ŚRODKÓW  PRZEZNACZONYCH  NA  REALIZACJĘ  ZADANIA:  do kwoty 40 000 złotych

III. TERMIN I WARUNKI  REALIZACJI  ZADAŃ

  1. W realizacji zadania mogą uczestniczyć podmioty, których cele statutowe lub przedmiot działalności dotyczą spraw objętych zadaniami określonymi w art. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz.U. 2015.1916 z późn.zm.), w tym organizacje pozarządowe  i  podmioty,  o których  mowa w art. 3 ust. 2  i 3  ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o pożytku publicznym i o wolontariacie ( Dz.U. z 2016r. 1817  z późn. zm.).
  2. Termin realizacji zadania: jeden turnus 14-dniowy w przedziale czasowym: 30 czerwca 2017r. do  31 sierpnia 2017 r.
  3. Miejsce realizacji zadania: teren Polski, miejscowość atrakcyjna pod względem turystycznym i krajoznawczym, w odległości min. 100 km od Łańcuta.
  4. Adresaci zadania: dzieci i młodzież w wieku od 9 do 16 lat z rodzin, w których występują problemy alkoholowe lub zagrożonych występowaniem tych problemów lub z rodzin niewydolnych wychowawczo zamieszkałych na terenie miasta Łańcuta
  5. Zakres zadania:

1)   Zapewnienie adresatom zadania zakwaterowania, spełniającego następujące warunki:

a) Obiekt: budynek  lub kompleks budynków  na terenie ogrodzonym, oświetlonym z dostępem do obiektów sportowo-rekreacyjnych,  posiadający stołówkę oraz dużą świetlicę. Sala świetlicowa winna być wyposażona m.in. w sprzęt audio-wizualny, sprzęt sportowy itp.

b) Pokoje max. 8 osobowe: winny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na dziecko, pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek.

c) Łazienki (znajdujące się w budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy): nie więcej niż 10 uczestników na jedno WC, nie więcej niż 5 uczestników na jedną umywalkę z ciepłą i zimną wodą oraz nie więcej niż 15 uczestników na jedno stanowisko prysznicowe z ciepłą i zimną wodą. Pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste.

d) Zamawiający wymaga aby uczestnicy zostali zakwaterowani w budynkach razem  z  wychowawcami.

2)   Wyżywienie:

Turnus obejmuje codzienne wyżywienie (min. 4 pełne posiłki ), w tym co najmniej jeden gorący – dwudaniowy. Wykonawca powinien zapewnić nieograniczony codzienny dostęp do napojów oraz suchy prowiant na czas wycieczek oraz podróży powrotnej. Po przyjeździe na miejsce wypoczynku oraz przed wyjazdem powrotnym do Łańcuta uczestnicy powinni otrzymać ciepły posiłek. Jadłospis powinien spełniać normy żywieniowe właściwe dla wieku uczestników, zgodnie z wymogami prawnymi.

3)    Transport:

a) Realizator zadania zapewni dojazd uczestnikom wypoczynku wraz z kadrą sprawującą opiekę, z Łańcuta do miejsca wypoczynku i z powrotem oraz na wycieczkę własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową  autokarami,

b) w dniu wyjazdu Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość wezwania policji w celu sprawdzenia stanu technicznego autokaru.

4) Program zajęć:

Realizator zadania powinien zorganizować program zajęć na czas pogody i niepogody.                

Program zajęć powinien uwzględniać co najmniej następujące elementy:

a) 1 wycieczkę autokarową z nieodpłatnym dla uczestników wstępem do zwiedzanych obiektów,
b) 2 wycieczki piesze,
c) organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych,
d) gry terenowe,
e) zajęcia plastyczne,
f) program profilaktyczny uwzględniający tematykę skutków spożywania alkoholu, narkotyków, dopalaczy i innych środków odurzających,
g) organizację dyskotek i ognisk,
h) 2 wyjścia  na basen lub strzeżone kąpieliska lub plażowanie,
i) codzienne spotkania w grupach w celu omówienia problemów, podsumowania dnia, zaplanowania kolejnych dni z uwzględnieniem potrzeb uczestników,
j) inne zaplanowane przez Realizatora zadania zajęcia zgodne z potrzebami uczestników  i celami wychowawczymi.

5) Kadra pedagogiczna:

Realizator zadania zapewni kierownika na turnus orazwychowawców w ilości zgodnej z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi ( minimum 1 wychowawca na 15 osobową grupę dzieci do 10 roku życia i grupę mieszaną oraz min. 1 wychowawca na 20-osobową grupę dzieci powyżej 10 roku życia)). Kierownik i wychowawcy winni spełniać warunki określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty i przepisach wykonawczych.

6) Bezpieczeństwo uczestników

a) Ubezpieczenie: na czas pobytu, podróży, wycieczek. Realizator zadania ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników. Obowiązek posiadania ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC. Uczestnicy muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków, na kwotę min. 10 000 złotych.

b) Dostęp do opieki medycznej, w szczególności:  zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych przez Realizatora zadania, zapewnienie opieki pielęgniarskiej i lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem.

c) Opieka ratownika: Realizator zadania  zapewni opiekę ratownika podczas kąpieli uczestników.

6. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin obiektu przed rozstrzygnięciem konkursu

IV. KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert wraz z punktacją, (max. 40 punktów za wszystkie):

1) Zgodność merytoryczna złożonej oferty z ogłoszonym zadaniem (0- 14 pkt).
2) Cena ( 0-20 pkt).
3) Doświadczenie oferenta przy realizacji podobnych zadań. ( 0-6 pkt).

V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1) Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie pisemnej oferty, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do Zarządzenia  Burmistrza Miasta Łańcuta. 

2) Formularz oferty dostępny jest na stronie internetowej www.lancut.pl, w zakładce „Organizacje Pozarządowe”.

3) Oferty złożone po wyznaczonym terminie, na innych drukach, niekompletne pozostaną bez rozpatrzenia.

4) Ofertę wraz z załącznikami należy składać  w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Łańcuta ul. Pl. Sobieskiego 18, w terminie do dnia 15 maja 2017 roku do godz. 16ºº (decyduje data wpływu do urzędu).

5) Nie ma możliwości przesyłania ofert drogą elektroniczną.

6) Dodatkowych informacji na temat konkursu można uzyskać w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Zdrowia  Urzędu Miasta Łańcuta ul. Pl. Sobieskiego 18  pokój nr 25,   tel. (17) 249 04 13, (17) 249 04 14, e- mail: mkrpa@um-lancut.pl

VI. TERMIN  ROZSTRZYGNIĘCIA   KONKURSU  ORAZ   TERMIN I   SPOSÓB   OGŁOSZENIA  WYNIKÓW   KONKURSU  OFERT

1) Jeżeli poszczególne oferty zawierać będą braki formalne, które to braki dadzą się usunąć, organizator konkursu wezwie oferenta do niezwłocznego usunięcia tych braków pod rygorem odrzucenia oferty. 

2) Decyzje o wyborze ofert i udzieleniu środków podejmie w formie zarządzenia Burmistrz  Miasta Łańcuta.

3) Wybór oferty na wykonanie zadania  dokonany zostanie  w terminie do 25 maja 2017 roku, a wynik wyboru ogłoszony zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miasta Łańcuta oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Łańcuta

VII. SPOSÓB ODWOŁANIA SIĘ OD ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU OFERT

Od wyników konkursu można odwołać się do Burmistrza Miasta Łańcuta w terminie 7 dni od dnia  ogłoszenia,  o którym mowa w  pkt.VI  ppkt  3.  Burmistrz  w  wyniku  rozpatrzenia odwołania może:

1) uwzględnić  odwołanie i ponownie dokonać ocen ofert złożonych w postępowaniu   konkursowym.

2) odrzucić odwołanie.

VIII.  WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY

Do oferty należy dołączyć:

1) Aktualny  odpis z odpowiedniego rejestru lub inne dokumenty informujące o  statusie prawnym  podmiotu  składającego  ofertę  i  umocowanie  osób go reprezentujących. W przypadku organizacji zarejestrowanych w KRS, dopuszcza się złożenie wydruku ze strony Ministerstwa Sprawiedliwości https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu;

2) Statut podmiotu lub inny dokument potwierdzający przedmiot działalności oferenta w zakresie spraw objętych zadaniami z art. 2 ustawy o zdrowiu publicznym;

3) Oświadczenie potwierdzające, że w stosunku do podmiotu składającego ofertę nie stwierdzono niezgodnego z przeznaczeniem wykorzystania środków publicznych, zgodnie z załącznikiem;

4) Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu składającego ofertę o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgodnie z załącznikiem;

5) Oświadczenie, że podmiot składający ofertę jest jedynym posiadaczem rachunku, na który zostaną przekazane środki, i zobowiązuje się go utrzymywać do chwili zaakceptowania rozliczenia tych środków pod względem finansowym i rzeczowym, zgodnie z załącznikiem;

6) Oświadczenie osoby upoważnionej do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wskazujące, że kwota środków przeznaczona zostanie na realizację zadania zgodnie z ofertą i że w tym zakresie zadanie nie będzie finansowane z innych źródeł, zgodnie z załącznikiem.

Składający oświadczenia jest obowiązany do zawarcia w nich klauzuli następującej treści: "Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia".   Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. – podstawa art. 17 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz. U poz. 1916 z późn. zm.).

IX.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ODWOŁANIA KONKURSU OFERT PRZED UPŁYWEM TERMINU NA ZŁOZENIE OFERT ORAZ MOŻLIWOŚCI PRZEDŁUŻENIA TERMINU ZŁOŻENIA OFERT I TERMINU ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU OFERT

Burmistrz Miasta Łańcuta zastrzega sobie prawo:

1) odwołania konkursu przed upływem terminu na złożenie ofert oraz możliwości przedłużenia terminu złożenia ofert i terminu rozstrzygnięcia konkursu ofert

2) podjęcia decyzji o nie powierzeniu zadania z uwagi na ważny interes Gminy Miasta Łańcuta.

X. SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY I DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W  PKT 9  

Oferty należy składać w zamkniętej, opisanej kopercie (nazwa i adres podmiotu składającego ofertę) z dopiskiem „Konkurs ofert – zadanie  Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2017 rok - KOLONIA”, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Łańcuta.

1) Oferta  winna być kompletnie wypełniona. (Należy udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania.  Jeżeli  pytanie  nie  dotyczy  oferenta,  należy wpisać  adnotację” nie dotyczy”).

2)  Oferta  oraz  załączniki  powinny być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione, wyszczególnione w   odpowiednim   dokumencie   potwierdzającym   ich   uprawnienia.

XI. SPOSÓB I TERMINY PRZEKAZANIA ŚRODKÓW NA RZECZ REALIZATORÓW ZADAŃ

1) Podstawą realizacji zadania będzie umowa z wybranym  oferentem.

2) Realizator zadania przed zawarciem umowy przedłoży Zleceniodawcy  potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku kuratorowi oświaty oraz opłaconą polisę ubezpieczeniową.

3) Środki przyznane w ramach konkursu  na realizację zadania, zostaną przekazane  wybranemu oferentowi po wykonaniu i rozliczeniu zadania.  

UM Łańcut
 
  • Telewizja Łańcut
  • Miejska Biblioteka Publiczna w Łańcucie
  • Miejski Dom Kultury w Łańcucie
  • Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łańcucie
  • Miejski Zarząd Budynków
  • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej W Łańcucie
  • Łańcucki Zakład Komunalny
  • Muzeum Zamek w Łańcucie
  • Festiwal Muzyczny w Łańcucie
  • zastrzeżone dokumenty
  • 6kroków
  • Mikroporady
  • Zintegrowany Informator Pacjenta
Statystyki
Licznik odwiedzin:
22 840 404
Dzisiaj:
36
Gości on-line:
1
Twoje IP:
3.147.42.168
projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.