OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art. 14 i 15 ustawy z dnia 11 września 2015 roku o zdrowiu publicznym (Dz.U.2015 r. 1916 z późn. zm.), w związku Uchwałą Nr XXIV/172/2017 Rady Miasta Łańcuta z dnia 8 grudnia 2017 roku w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2017 rok,
BURMISTRZ MIASTA ŁAŃCUTA
OGŁASZA KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA REALIZOWANYCH W RAMACH GMINNEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH NA 2017 ROK
I. ZADANIA BĘDĄCE PRZEDMIOTEM KONKURSU OFERT
Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii letniej z programem profilaktycznym z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom, dla ok. 35 dzieci w wieku od 9 do 16 lat.
II. WYSOKOŚĆ ŚRODKÓW PRZEZNACZONYCH NA REALIZACJĘ ZADANIA: do kwoty 40 000 złotych
III. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZADAŃ
1) Zapewnienie adresatom zadania zakwaterowania, spełniającego następujące warunki:
a) Obiekt: budynek lub kompleks budynków na terenie ogrodzonym, oświetlonym z dostępem do obiektów sportowo-rekreacyjnych, posiadający stołówkę oraz dużą świetlicę. Sala świetlicowa winna być wyposażona m.in. w sprzęt audio-wizualny, sprzęt sportowy itp.
b) Pokoje max. 8 osobowe: winny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka lub minimum 1 półka w szafie na dziecko, pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek.
c) Łazienki (znajdujące się w budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy): nie więcej niż 10 uczestników na jedno WC, nie więcej niż 5 uczestników na jedną umywalkę z ciepłą i zimną wodą oraz nie więcej niż 15 uczestników na jedno stanowisko prysznicowe z ciepłą i zimną wodą. Pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste.
d) Zamawiający wymaga aby uczestnicy zostali zakwaterowani w budynkach razem z wychowawcami.
2) Wyżywienie:
Turnus obejmuje codzienne wyżywienie (min. 4 pełne posiłki ), w tym co najmniej jeden gorący – dwudaniowy. Wykonawca powinien zapewnić nieograniczony codzienny dostęp do napojów oraz suchy prowiant na czas wycieczek oraz podróży powrotnej. Po przyjeździe na miejsce wypoczynku oraz przed wyjazdem powrotnym do Łańcuta uczestnicy powinni otrzymać ciepły posiłek. Jadłospis powinien spełniać normy żywieniowe właściwe dla wieku uczestników, zgodnie z wymogami prawnymi.
3) Transport:
a) Realizator zadania zapewni dojazd uczestnikom wypoczynku wraz z kadrą sprawującą opiekę, z Łańcuta do miejsca wypoczynku i z powrotem oraz na wycieczkę własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami,
b) w dniu wyjazdu Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość wezwania policji w celu sprawdzenia stanu technicznego autokaru.
4) Program zajęć:
Realizator zadania powinien zorganizować program zajęć na czas pogody i niepogody.
Program zajęć powinien uwzględniać co najmniej następujące elementy:
a) 1 wycieczkę autokarową z nieodpłatnym dla uczestników wstępem do zwiedzanych obiektów,5) Kadra pedagogiczna:
Realizator zadania zapewni kierownika na turnus orazwychowawców w ilości zgodnej z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi ( minimum 1 wychowawca na 15 osobową grupę dzieci do 10 roku życia i grupę mieszaną oraz min. 1 wychowawca na 20-osobową grupę dzieci powyżej 10 roku życia)). Kierownik i wychowawcy winni spełniać warunki określone w ustawie z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty i przepisach wykonawczych.
6) Bezpieczeństwo uczestników
a) Ubezpieczenie: na czas pobytu, podróży, wycieczek. Realizator zadania ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników. Obowiązek posiadania ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC. Uczestnicy muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków, na kwotę min. 10 000 złotych.
b) Dostęp do opieki medycznej, w szczególności: zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych przez Realizatora zadania, zapewnienie opieki pielęgniarskiej i lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem.
c) Opieka ratownika: Realizator zadania zapewni opiekę ratownika podczas kąpieli uczestników.
6. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin obiektu przed rozstrzygnięciem konkursu
IV. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert wraz z punktacją, (max. 40 punktów za wszystkie):
1) Zgodność merytoryczna złożonej oferty z ogłoszonym zadaniem (0- 14 pkt).V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1) Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie pisemnej oferty, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Łańcuta.
2) Formularz oferty dostępny jest na stronie internetowej www.lancut.pl, w zakładce „Organizacje Pozarządowe”.
3) Oferty złożone po wyznaczonym terminie, na innych drukach, niekompletne pozostaną bez rozpatrzenia.
4) Ofertę wraz z załącznikami należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Łańcuta ul. Pl. Sobieskiego 18, w terminie do dnia 15 maja 2017 roku do godz. 16ºº (decyduje data wpływu do urzędu).
5) Nie ma możliwości przesyłania ofert drogą elektroniczną.
6) Dodatkowych informacji na temat konkursu można uzyskać w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Zdrowia Urzędu Miasta Łańcuta ul. Pl. Sobieskiego 18 pokój nr 25, tel. (17) 249 04 13, (17) 249 04 14, e- mail: mkrpa@um-lancut.pl
VI. TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU ORAZ TERMIN I SPOSÓB OGŁOSZENIA WYNIKÓW KONKURSU OFERT
1) Jeżeli poszczególne oferty zawierać będą braki formalne, które to braki dadzą się usunąć, organizator konkursu wezwie oferenta do niezwłocznego usunięcia tych braków pod rygorem odrzucenia oferty.
2) Decyzje o wyborze ofert i udzieleniu środków podejmie w formie zarządzenia Burmistrz Miasta Łańcuta.
3) Wybór oferty na wykonanie zadania dokonany zostanie w terminie do 25 maja 2017 roku, a wynik wyboru ogłoszony zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miasta Łańcuta oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Łańcuta
VII. SPOSÓB ODWOŁANIA SIĘ OD ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU OFERT
Od wyników konkursu można odwołać się do Burmistrza Miasta Łańcuta w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia, o którym mowa w pkt.VI ppkt 3. Burmistrz w wyniku rozpatrzenia odwołania może:
1) uwzględnić odwołanie i ponownie dokonać ocen ofert złożonych w postępowaniu konkursowym.
2) odrzucić odwołanie.
VIII. WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY
Do oferty należy dołączyć:
1) Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub inne dokumenty informujące o statusie prawnym podmiotu składającego ofertę i umocowanie osób go reprezentujących. W przypadku organizacji zarejestrowanych w KRS, dopuszcza się złożenie wydruku ze strony Ministerstwa Sprawiedliwości https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu;
2) Statut podmiotu lub inny dokument potwierdzający przedmiot działalności oferenta w zakresie spraw objętych zadaniami z art. 2 ustawy o zdrowiu publicznym;
3) Oświadczenie potwierdzające, że w stosunku do podmiotu składającego ofertę nie stwierdzono niezgodnego z przeznaczeniem wykorzystania środków publicznych, zgodnie z załącznikiem;
4) Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentowania podmiotu składającego ofertę o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi oraz niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgodnie z załącznikiem;
5) Oświadczenie, że podmiot składający ofertę jest jedynym posiadaczem rachunku, na który zostaną przekazane środki, i zobowiązuje się go utrzymywać do chwili zaakceptowania rozliczenia tych środków pod względem finansowym i rzeczowym, zgodnie z załącznikiem;
6) Oświadczenie osoby upoważnionej do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wskazujące, że kwota środków przeznaczona zostanie na realizację zadania zgodnie z ofertą i że w tym zakresie zadanie nie będzie finansowane z innych źródeł, zgodnie z załącznikiem.
Składający oświadczenia jest obowiązany do zawarcia w nich klauzuli następującej treści: "Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia". Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. – podstawa art. 17 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zdrowiu publicznym (Dz. U poz. 1916 z późn. zm.).
IX.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ODWOŁANIA KONKURSU OFERT PRZED UPŁYWEM TERMINU NA ZŁOZENIE OFERT ORAZ MOŻLIWOŚCI PRZEDŁUŻENIA TERMINU ZŁOŻENIA OFERT I TERMINU ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU OFERT
Burmistrz Miasta Łańcuta zastrzega sobie prawo:
1) odwołania konkursu przed upływem terminu na złożenie ofert oraz możliwości przedłużenia terminu złożenia ofert i terminu rozstrzygnięcia konkursu ofert
2) podjęcia decyzji o nie powierzeniu zadania z uwagi na ważny interes Gminy Miasta Łańcuta.
X. SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY I DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT 9Oferty należy składać w zamkniętej, opisanej kopercie (nazwa i adres podmiotu składającego ofertę) z dopiskiem „Konkurs ofert – zadanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2017 rok - KOLONIA”, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Łańcuta.
1) Oferta winna być kompletnie wypełniona. (Należy udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania. Jeżeli pytanie nie dotyczy oferenta, należy wpisać adnotację” nie dotyczy”).
2) Oferta oraz załączniki powinny być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione, wyszczególnione w odpowiednim dokumencie potwierdzającym ich uprawnienia.
XI. SPOSÓB I TERMINY PRZEKAZANIA ŚRODKÓW NA RZECZ REALIZATORÓW ZADAŃ
1) Podstawą realizacji zadania będzie umowa z wybranym oferentem.
2) Realizator zadania przed zawarciem umowy przedłoży Zleceniodawcy potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku kuratorowi oświaty oraz opłaconą polisę ubezpieczeniową.
3) Środki przyznane w ramach konkursu na realizację zadania, zostaną przekazane wybranemu oferentowi po wykonaniu i rozliczeniu zadania.